Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Ευχαριστώ όλη την ομάδα

 

1 σχόλιο:

GEORGIA είπε...

Εμείς σε ευχαριστούμε που μας έδειξες καινούργια πράγματα για να γίνουμε καλύτεροι δάσκαλοι. Κυρίως νομίζω ότι όλες οι επιμορφωθείσες(πια) θα συμφωνήσουμε ότι το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αυτής της επιμόρφωσης ήταν όλα αυτά τα προσωπικά σου δικτυακά ενδιαφέροντα, που τα μοιράστηκες μαζί μας και οι πρακτικές συμβουλές/οδηγίες που μας έδωσες για να σταθούμε πια κι εμείς, ως ψηφιακά "εναλφάβητοι" στο σχολείο του μέλλοντος.
Σ΄ ευχαριστώ, επίσης, προσωπικά, που μου κόλλησες το μικρόβιο του blogging το οποίο σκοπεύω να μην παρατήσω, δίνοντας στο blog μου ένα χαρακτήρα εκπαιδευτικό, υπό την ευρεία έννοια του όρου. Ξέρω ότι αυτή η απόπειρα εμπεριέχει ρίσκο, αλλά θα ρισκάρω. Κι αν μου το επιτρέπεις θα "δανείζομαι" από το δικό σου blog ό,τι ταιριάζει στο δικό μου ( άλλωστε το έχω ήδη κάνει).
Καλό καλοκαίρι και καλό σερφάρισμα ( υπό την ευρεία έννοια του όρου !)