Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Ενηλικιώθηκαν οι ηλεκτρονικές σελίδες κοινωνικών επαφών

...Αυτό σημαίνει άραγε ότι οι κοινωνικές ιστοσελίδες ενηλικιώθηκαν;

Ο Κέβιν Εϊρς, διευθύνων σύμβουλος του ευρωπαϊκού τομέα της LinkedIn –ιστοσελίδα κοινωνικών επαφών για επιχειρηματίες, με περισσότερους από 29 εκατομμύρια χρήστες– πιστεύει ακράδαντα στην «ενηλικίωση» τέτοιων δικτύων. «Δεν πρόκειται για παροδική μόδα, οι ιστοσελίδες αυτές έχουν μεγάλη οικονομική προοπτική. Παρατηρούμε σημαντική αύξηση των μελών, της δραστηριότητας και της χρήσης τις τελευταίες εβδομάδες. Μεσούσης της οικονομικής κρίσης, νομίζετε ότι ο κόσμος θα ασχολείτο με μία απλή μόδα;» λέει ο κ. Εϊρς. Η ωρίμαση των επιχειρήσεων ιστοσελίδων κοινωνικών επαφών είναι δεδομένη. Αντί να υπάρχουν εκατοντάδες πανομοιότυπες σελίδες, που θα ανταγωνίζονταν η μία την άλλη για να προσελκύσουν τους ίδιους χρήστες, τα περισσότερα τέτοια δίκτυα διαθέτουν το δικό τους «κοκτέιλ» ενδιαφερόντων, στοχεύοντας σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες. Οι ομάδες αυτές καθορίζονται ορισμένες φορές από τη γεωγραφική τους θέση. Αν ζείτε στην Κεντρική ή τη Νότια Αμερική, είναι πιθανότερο να χρησιμοποιείτε το hi5. Το πρόγραμμα Orkut της Google είναι πολύ δημοφιλές σε Βραζιλία και Ινδία, ενώ το πρωτοποριακό για την εποχή του Friendster αναβίωσε χάρη σε χρήστες από τη νοτιοανατολική Ασία και τον Ειρηνικό.

Αλλες φορές, οι ιστοσελίδες αυτές απευθύνονται σε ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα. Η Bebo, για παράδειγμα, συγκέντρωσε όσους αναζητούν τηλεοπτικά προγράμματα, ειδικά σχεδιασμένα για το Ιντερνετ. Η ιστοσελίδα Flickr είναι η αγαπημένη κάθε επίδοξου φωτογράφου τέχνης, ενώ οι λάτρεις της μουσικής σπεύδουν στον διαδικτυακό τόπο Last.fm...
Πηγή:Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: