Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009

Αναζήτηση με οπτικά κριτήρια ετοιμάζει το Bing

Η Microsoft ανέπτυξε μια νέα υπηρεσία αναζήτησης με οπτικά κριτήρια, προκειμένου να διαφοροποιηθεί ακόμη περισσότερο από την Google.

Η νέα λειτουργία για τη μηχανή αναζήτησης Bing θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να δουν τα αποτελέσματα των αναζητήσεων τους χρησιμοποιώντας εικόνες και φωτογραφίες αντί για κείμενο. Η οπτική αναζήτηση θα επικεντρωθεί σε τέσσερις βασικές κατηγορίες: ταξίδια, υγεία, ψυχαγωγία και αγορές.

«Κεντρική μας ιδέα είναι ότι ο κόσμος της αναζήτησης πρόκειται να αλλάξει», δήλωσε ο Γιουσούφ Μεχντί, στέλεχος της εταιρείας. «Θα παρέχουμε έναν περισσότερο οπτικό τρόπο αναζητήσεων στο Ίντερνετ», επεσήμανε ο αντιπρόεδρος online υπηρεσιών της εταιρείας.

Η Microsoft τόνισε ακόμη ότι η υπηρεσία «Visual Search» θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να πραγματοποιούν αναζητήσεις ταχύτερα σε σχέση με την κλασική αναζήτηση εικόνων της μηχανής της Google. Σε δημοσίευμα σε blog, η εταιρεία επικαλείται έρευνα που βρήκε ότι οι καταναλωτές μπορούν να επεξεργαστούν τα αποτελέσματα με εικόνες 20% ταχύτερα σε σχέση με τα αποτελέσματα που εμφανίζονται σε μορφή κειμένου.

Η παρουσίαση της beta έκδοσης της νέας λειτουργία έγινε στο πλαίσιο της TechCrunch 50, του συνεδρίου που πραγματοποιείται στο Σαν Φρανσίσκο για νεοσύστατες εταιρείες και επενδυτές.

Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της εταιρείας αναλύσεων Nielsen, το μερίδιο αγοράς της μηχανής αναζήτησης της Microsoft έφτασε το 10,7% τον Αύγουστο, ενώ η Google διατηρεί τα πρωτεία με 64,6%, με δεύτερη τη Yahoo και ποσοστό 16%.

Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη Ιουλίου Microsoft και Yahoo υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας για την αντιμετώπιση της Google.

ΠΗΓΗ: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: