Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Έρευνα Ινστιτούτου Επικοινωνίας Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης προτιμούν οι Έλληνες χρήστες για να επικοινωνήσουν

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης χρησιμοποιούν οι περισσότεροι Έλληνες χρήστες (88,2%) για να επικοινωνήσουν.

Οι κύριες δραστηριότητες των χρηστών εστιάζονται στο να μοιράζονται αρχεία (63,1%), να διαβάζουν blogs (55,7%) και να επισκέπτονται εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης/ social media (50,2%) ακόμη και αν δεν γνωρίζουν τον όρο social media (77,9%).

Η μεγάλη πλειοψηφία των χρηστών του Διαδικτύου θεωρεί ότι τα προσφερόμενα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι θετικά και σε αυτά περιλαμβάνει την ενημέρωση/πληροφορίες (50,1%), την επικοινωνία (25,9%) και τη διασκέδαση/ψυχαγωγία (23,0%).

Τα παραπάνω αποτελούν στοιχεία έρευνας που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας σε συνεργασία με το Τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου, το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την MRB Hellas.

Η έρευνα παρουσιάστηκε στην ημερίδα «Social Media και Επικοινωνία» που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας την Τετάρτη στο Μουσείο Μπενάκη...

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: