Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2009

Αλλαγή πλεύσης για το Joost


Το Joost, μια από τις πρώτες εταιρείες που δραστηριοποιήθηκαν στην αγορά του online video, προχωρά σε ριζική αναδιοργάνωση της λειτουργίας του μετά τη διαπίστωση ότι δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει τη λειτουργία του μέσω των διαφημίσεων.

Παράλληλα, παραιτήθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος όμως θα παραμείνει στη θέση του προέδρου. Η εταιρεία, που έχει βάση το Λονδίνο, αναφέρει ότι θα μετατοπίσει το επιχειρηματικό της επίκεντρο από online υπηρεσία προβολής βίντεο στα πρότυπα του YouTube. Πλέον, θα λειτουργεί συμβουλευτικά προς επιχειρήσεις που διαχειρίζονται τα βίντεο τους στο Ίντερνετ στην προσπάθεια τους να «κτίσουν» ή να διατηρήσουν το προφίλ τους.

Το Joost πλέον θα στοχεύει σε εταιρείες media, όπως πάροχοι υπηρεσιών καλωδιακής και δορυφορικής τηλεόρασης, αλλά και τηλεοπτικοί σταθμοί.









Δεν υπάρχουν σχόλια: