Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Ο λόγος για το Facebook, που μπορεί ηλικιακά να είναι νήπιο, η ανάπτυξή του όμως παραπέμπει σε… γίγαντα.
Eρευνα που πραγματοποίησαν φοιτητές του Tμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε Eλληνες χρήστες της σελίδας δείχνει ότι το Facebook αποτελεί κάτι παραπάνω από καθημερινή συνήθεια˙ η συχνότητα χρήσης της σελίδας προσομοιάζει την ανάγκη για… φαγητό, με έξι στους δέκα χρήστες της σελίδας να δηλώνουν ότι την επισκέπτονται συχνότερα από μία φορά την ημέρα. «Τροφή» εν προκειμένω αποτελεί το κουτσομπολιό που ενδύεται ηλεκτρονικό μανδύα, στο βαθμό που κάθε χρήστης να μπορεί να «κρυφοκοιτάξει» τα προφίλ των φίλων του. Βασικό κίνητρο της καθημερινής χρήσης της σελίδας είναι εξάλλου η «διαδικτυακή συνάντηση» και συνομιλία με παλιούς φίλους και γνωστούς.
Τα παιχνίδια και οι άλλες εφαρμογές (τεστ, ανάρτηση φωτογραφιών και βίντεο) μπαίνει σε… δεύτερη μοίρα, ενώ το διαδικτυακό φλερτ κατέχει ένα σημαντικό 28%!
Για όλα τα παραπάνω κίνητρα, τo 42% των χρηστών του Facebook το θεωρeεί «απαραίτητο ή πολύ απαραίτητο». Οκτώ στους δέκα, ωστόσο, θα το «έκοβαν» σε περίπτωση που θα απαιτούσε συνδρομή, ενώ -παραδόξως- πιο ελαστικοί θα ήταν αν μάθαιναν ότι η σελίδα παραβιάζει την προστασία της ιδιωτικότητάς τους.
ΠΗΓΗ: Ελεύθερος Τύπος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου